Assalamualaikum..

Ya Allah, Kau percomelkanlah keselamatan dan kesihatanku, Kau teguhkan ketaqwaanku dan istiqamahku, jauhkanlah diriku dari diperkenakan kesedihan dan kekecewaan pada masa sekarang dan akan datang, Sesungguhnya Engkaulah Maha Pendengar.

Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami agar isteri kami dan anak cucu kami menjadi penyenang hati kami, dan jadikanlah kami pemimpin bagi orang2 yang bertaqwa (al-Furqan:74)

Saturday, January 8, 2011

Dari KL-Sibu 2010/11


Bismillah. Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat. Pembuka tahun 2011 kawe agak lewat mengepos entry dalam blog ni memandangkan kesibukan kawe menerima tugas dan tanggungawab baru tahun ni. Sebelum kembalinya kawe ke Sibu, kawe sempat ziarahi ayah sedara kawe di Wangsamaju, yang mana kawe panggilnya sejak kecil lg sebagai Ayah Joe. Lama juga tak ziarah keluarga Ayah Joe & banyak sangat benda yang dibualkan masa ni hik hik hik..

Memang betul pertemuan dan perpisahan itu adalah takdir Allah. DI KLIA kawe berjumpa sahabat lama kawe di UPSI yang memang sudah lama “lost contact”.. Memang niat lama dah nk cari balik kawan2 lama, tapi tanpa disangka Allah mempertemukan kawe dengan Rizalmi dan Hanif ni.. Rizalmi merupakan skuod PALAPES kawe di UPSI manakala HAnif ni member yang sama2 bermain tenis di UPSI.

No comments:

Popular Posts

Bismillah

Salam sayang dari kejauhan buat isteriku yang sentiasa menghitung hari untuk bertemu suaminya.

Jentera Z1000

Jentera Z1000
Satu kepuasan

Renungan