About Me

header ads

AWAK SUKA SAYA TAK?

Bismillah. Assalamualaikum dan salam sejahtera. AWAK SUKA SAYA TAK? errmmm rupanya sebuah novel hehe. Kawe pun tak sangka begitu menarik tajuk novel ni. Membuatkan kawe sangat teruja untuk membacanya walaupun sampai sekarang masih menunggu penghantaran novel ni yang dibeli melalui pos. Almaklumlah kawe jauh di pedalaman Sarawak, agak berbaloi membayar kos pos untuk novel ini berbanding jika nak habiskan kos tiket bot, teksi dan hotel ke Sibu semata-mata untuk mendapatkan novel ini. Itu pun jika ada di Sibu..

Terima kasih buat kakakku, Noor Ra yang memperkenalkan kawe denga novel ni. Seterusnya berusaha untuk menjayakan pembelian novel ni. Sinopsis cerita nya juga menarik yang kawe baca dari blog penulisnya iaitu MelurJelita. Bagi sahabat yang ingin mencari bahan bacaan yang mampu mendidik kekuatan jiwa kita, ingin menghayati konsep sebenar kasih sayang, sila la dapatan novel ini.

Post a Comment

3 Comments

mieraminho95 said…
x sabar nk daptkn novel ni..:))
Melur Jelita said…
Salam Muallim,
terharunya akak mendapat tempat di blog ternama ini..ALhamdulillah..tak tau nak kata apa..cuma ASST itu satu karya belasahan..bahasanya memang out la..minta maaf ya...Terimakasih kerna menyukai ASST
Muallim Adham said…
salam alaik..

mieraminho95,
ya sila dptkan cpt2 deh..

Kak Melur,
wslm.. sekadar berkongsi cerita dan pengalaman dlm blog saya yg x seberapa jika dibanding dgn kakak. Rasa bangga utk sama mempromosikan novel ni. Bahsa pasar kdg2 lebih diterima anak remaja skrg, kerana mungkin penggunaan bahasa standart kdg2 memboringkan. saya pon tak sabar utk mengkhatamkan ASST.. tahniah kak..