About Me

header ads

Selamat Pengantin Baru Cikgu Rizal Tajudin

Bismillah. Pada 12 Mac 2011 maka tercatat lah sejarah dalam hikayat kisah cikgu Rizal Tajudin yang berasal dari Kulim dimana akan dia mengajar di SMK Selirik, Kapit sarawak telah selamat diijabkabulkan dengan Nurul Nadia Azmi di Taman Indah, Kapit, Sarawak, Malaysia, bukannya Amerika.

Kawe pon naik mereng macamana 2 ore ni buleh berkenalan dan last sekali buleh menikah heh heh.. stelah puah kawe mikir, last sekali baru la kawe tau jawapannya kerana jodoh la belaka.. Bila sampai jodoh, tak lari ke mana, maka bernikah la dua ore ni yang disaksikan oleh rakan2 kami semua di Kapit.

Adapun Majlis Akad nikah diadakan pada 12 Mac 2011, maka Rizal diadakan kenduri/ bekwoh/ walimah di Kapit pada 27 Mac 2011 bersamaan hari Ahad. Alhamdulillah semua rakan2 di Kapit turun padang sama2 bergotong royong menyiapkan apa yg patut untuk walimah ni. Para Muallimah mahir dgn men"koyok" bawang, Para Muallim plok mahir dalam meng"kerat" ayam dan ikan tongkol.

Pendek kata, semuanya bekerjasama bergotong royong tak kira rakan lelaki dan wanita sama2 untuk menjayakan program ni. Terima kasih dan tahniah atas kerjasama semua. Walaupun sederhana, tapi ianya agak meriah dengan kehadiran rakan2 semua. Terima kasih kepada Alimi, Ust Adnan, Pea, Udin, Zaki, akma, fadilah, Nazri, Faizal, Abon, Megat, Ashraf & the geng, guru2 wanita SMK Selirik dan semua rakan2 lain yg menjayakan (sorry kawe x berapa ingat nk tulis nama sebab ramai sgt) heheheh..

Lepas ni kami semua dok tunggu sape la plok yg akan berumah di Kapit heheh senang nanti nk bncang dgn member2 untuk membantu menjayakan Walimah di Kapit.. wslm

Post a Comment

0 Comments