About Me

header ads

Tennis dan tennis..

Bismillah.. walaupun memiliki kemudahan yang amat terhad di Kapit dengan hanya sebuah court yang uzur, namun aktiviti ini tetap diteruskan. Dengan sokongan rakan-rakan dari pelbagai latar belakang sosial, budaya dan agama kami bermain dengan penuh semangat kesukanan. 

Saudara James Ling, otai dalam sukan tenis di Kapit. Merupakan jurulatih kepada kanak-kanak yang mngikuti kelas tenis setiap petang Ahad dari jam 1400-1700. Namun James terpaksa mengurangkan aktivitinya atas nasihat doktor kerana masalah jantung. 

Patrick, seorang staf medical di Kapit yang merupakan seorang pemain kidal. Juga mantap mepamerkan pukulan forehand secara 'cross court' yang sangat cantik. 

Seorang lagi pemain kidal yang ada di Kapit, Soon Peng Hai juga merupakan pemilik Hotel Kapit Riverview. Pemain yang cukup lincah dan berstamina tinggi kalau nak dibandingkan dengan pemain-pemain lain heh heh... 

Sng Chee Ling pula seorang pemain baru yang cukup rajin. Hanya dalam masa setahun sudah mampu mempersembahka permainan yang tidak diduga hehehe... 

Post a Comment

4 Comments

CIKGU NAMAN said…
lamo senyap guu!!denga cito duk FB jah..hehe
Muallim Adham said…
Naman, salam alaik..

owh mmg senyap weh... kawe x brapa den nk update blog. bila post, pakat tinggal jah hehehe...

kalo FB senang ckit update.. aloh la sory byk.. kut FB rupanya lebih praktikal update hehe..

nampak anak demo pon besar dh.. buleh kecek dh ka? kalo buleh kecek, buleh buat bual dgn demo heh heh
Abiey69 said…
bila nak lawan tenis nya.... kapit vs SIC... he he he
Muallim Adham said…
salam..
abiey,
ustz to.... insyaAllah la heh heh heh.. nk sgt kita main dgn org hok berpengalaman nis