About Me

header ads

Open House En Maimun

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Berkesempatan pada 5 Syawal keluarga Maimun mengadakan jamuan open house sempena Hari Raya Aidil Fitri 2010 di kuarter Pejabat Perikanan Kuala Krai. Kawe mengambil kesempatan untuk hadir memnuhi tuntutan keluarga. Di sini kawe bertuah apabila berjumpa dengan 2 orang guru kawe dari Pondok Sungai Durian iaitu Ust Dr Basit dan Ust Nazri yang kawe pernah belajar sebelum kawe berhijrah ke Perak dan Sarawak. 

Anak kedua Maimun, Yusri juga merupakan sahabat kawe sejak kecik heh heh... Dari kiri Yusri, Ust Nazri, kawe dan Kok Wa (juga sahabat Datuk kawe dan sahabat kepada keluarga kawe) turut hadir. Maka program ni secara tak langsung menemukan semula ramai kenalan orang tua sekali gus menyambung silaturrahim keluarga. 

Ini bula anak bongsu keluarga Maimun yang berpossing depan jentera Kawasaki Z1000 heh heh... Dia teringin nk naik, tapi takut..


Terima kasih sekali lagi kepada Yusri Maimun dan keluarga kerana jemput hadir ke majlis rumah terbuka ni. semoga buat sokmo la tahun seterusnya heh heh.. 

Post a Comment

0 Comments