Assalamualaikum..

Ya Allah, Kau percomelkanlah keselamatan dan kesihatanku, Kau teguhkan ketaqwaanku dan istiqamahku, jauhkanlah diriku dari diperkenakan kesedihan dan kekecewaan pada masa sekarang dan akan datang, Sesungguhnya Engkaulah Maha Pendengar.

Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami agar isteri kami dan anak cucu kami menjadi penyenang hati kami, dan jadikanlah kami pemimpin bagi orang2 yang bertaqwa (al-Furqan:74)

Friday, November 6, 2009

SELAMAT DATANG GURU BARU KE SMK SELIRIK


ISMAIL IBRAHIM
ASAL: KELANTAN
KELULUSAN: IJAZAH SARJANAMUDA PENDIDIKAN SAINS SUKAN (UTM)

AHMAD AKMAL AHMAD PAUZI
ASAL: BESERI, PERLIS
KELULUSAN: B.ED (HONS) BAHASA MELAYU (UPSI)

NOR ILIANI BT MOHAMAD SOBRI
ASAL: BESUT, TERENGANU KITE
KELULUSAN: B.ED (HONS) PHYSIC (UPSI)

NURLIZA BT AZMI
ASAL: KOTA BHARU, KELANTAN
KELULUSAN: B.ED (HONS) PHYSIC (UPSI)

AZILA BT GHANI
ASAL: KUALA TERENGGANU, TERENGGANU KITE
KELULUSAN: B.ED (HONS) CHEMISTRY (UPSI)

YUS AIDA BT JUSOH
ASAL: KUALA TERENGGANU, TERENGGANU KITE
KELULUSAN: B.ED (HONS) PHYSIC (UPSI)

MEGAT SAFUAN BIN MEGAT YAHYA
ASAL: ALOR SETAR, KEDAH
KELULUSAN: SARJANA MUDA PENDIDIKAN (KEPUJIAN) SEJARAH

MOHD HAIRUN BIN MORAD
ASAL: ARAU, PERLIS
KELULUSAN: SARJANA MUDA PENDIDIKAN (KEPUJIAN) SENI

FADILLAH BIN SIDI
ASAL: SERIAN, SARAWAK
KELULUSAN: SARJANA MUDA TEKNOLOGI SERTA PEND. (KH)


JOANNA JELAWAI A/K ENTALANG
ASAL: KUCHING, SARAWAK
KELULUSAN: B.ED (HONS) TESL

JOHN LEE YONG KWANG
ASAL: KUCHING, SARAWAK
KELULUSAN: B.ED (HONS) MATHEMATICS

LEH SIONG LU
ASAL: KANOWIT, SARAWAK
KELULUSAN: B.ED (HONS) CHEMISTRY (UPSI)

25 comments:

fadzilah said...

ramainya cikgu baru..
meriah la sekolah tu nanti kan!!

nik awin said...

ramainya...

ape pun...tahniah la dapat posting..(daripada tak dapat langsung,kan?)

timba la sebanyak2 pengalaman yg ada

Monalea said...

ada jugak org kpg mu. sonoklah...ramai geng baru.

Cikgu Adham said...

salam..

fadzilah,
yup ramai juga coz sekolah kami sebenarnya masih kekurangan 20 org guru... selain 12 org guru baru ni, seramai 4 org guru diluluskan untuk transfer ke semenanjung..

Nik Awin,
heh heh mmg ramai juga.. tp masih x mencukupi keperluan guru d sini..

Monalea,
heh heh at least setahun mesti ada org kampung kawe

Kamil L said...

mesti mereka semua masih sukar menyesuaikan diri.. takpe, cikgu adham ada bleh bg semangat kat diaorg :) 1 malaysia kan :D

Cikgu Adham said...

kamil,
salam..
yup skrg masih bg motivasi utk menaikkan moral mereka heh hehheh.. ada seorang yg dh pun beristeri, terpaksa tinggal isteri untk berkhidmat d kapit heh heh...

sonata anak kancil said...

tengok2 orang belah2 utara saje...dekat agaknya nak terbang ke sana...kalau dari Melaka ---- lagi jauh la....mahu 2 hari baru tiba!!!

Cikgu Adham said...

sonata anak kancil,
slm... heh heh nk wat guana.. keh keh keh

LanaBulu said...

Selamat berkhidmat dan mendidik anak bangsa..

Cikgu Adham said...

LanaBulu,
insyaAllah heh heh.. semua doakan mereka agar dpt bertugas dgn baik jauh di perantauan

Anak Tumpat said...

salam.. sheikh.. rama nyo puok demo.. ata la kok sekoloh kawe sore duo.. sekoloh kawe tahun ni ada sorang joh hok baru.. tehe ko sit-in la kawe tahun depe.. hok tubik rama..

imanshah said...

Sekolah kawe ada 3 orang je, huhu..yang dapat tukar sorang..huhu kirim salam ye yang nama yus aida..haha

Cikgu Adham said...

salam..

anak tumpat,
adei heh heh sek kawe mmg x cukup sokmo.. ada lg kosong 20 tempat... setakat ni 4 org cikgu kelik semenanjung.. tu x tau lg berapa ramai yg akan transfer antara bahagian huhuhu..

imanshah,
adei heh heh heh.. kira ok la tu... dulu kawe igt kawe akan ngajar d SBP.. mujur la kawe mari sek ulu ni heh heh...
demo kenal ke Yus Aida?

abu muaz said...

cikgu ramai juga guru dari terengganu ya.

insan pendidik said...

salam adham,

untung dapat posting time ni. yela x lama lg cuti panjang. keje pun lom byk lg. Adham mu jadi mentor la kat semua cikgu baru tu hehe.

Cikgu Adham said...

salam...

abu muaz,
yup thn ni mmg ramai dr tganu, kltn 2 jah.. biasanya susah juga nk jumpa ckg tganu d kapit ni heh heh heh..

Insan Pendidik,
wslm... heh heh mmg dh jd lebih dr mentor... siap kena jd penasihat 20% lg ni... 4 cikgu2 lelaki dr semenanjung semuanya tinggal kt umah sewa kawe sehinggat tahun depan heh heh

abu muaz said...

cikgu.... comel comel cikgu baru niii.

Rashid said...

TAHNIAH... kerna makin ramai kawan pergi sana. heehe

Cikgu Adham said...

salam..

cikgu rashid,
heh heh heh mujur la ada pengganti.. tp gak yg keluar transfer pun sama ramai.. jd guru2 d sekolah kawe x pernah cukup huhuhu

::SizuKa:: said...

salam..cikgu Akmal tu hensem la..hihhi~

selamat dtg cikgu-cikgu baru..semoga berjaya menjadi cikgu yg dedikasi..macam cikgu Adham..heh heh hehe

Cikgu Adham said...

sizuka,
wslm heh heh... adeii dh mengusya erk...

::SizuKa:: said...

hee..dah tempek di sini, usha la kejap...hihihih~

Cikgu Adham said...

sizuka,
heh heh xpa.. beres sokmo.. saja cikgu seloroh

kirana said...

Amboi,
Ramai jgak teman senegori dgn mu dtg ke sarawak. Senyum la mu...

Cikgu Adham said...

kirana,
yap heh heh pengganti kawe nnt

Popular Posts

Bismillah

Salam sayang dari kejauhan buat isteriku yang sentiasa menghitung hari untuk bertemu suaminya.

Jentera Z1000

Jentera Z1000
Satu kepuasan

Renungan