About Me

header ads

Hari pertama dan kedua di SMK Balleh

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Hari ni adalah hari pertama kawe mengawas peperiksaan PMR di SK Balleh... Di sini sangat nyaman dan selesa.. tiada kenderaan dan di kelilingin sungai dan bukit bukau... Walaupun line telefon tiada dan kemudahan agak terhad.. kawe bersyukur kerana sekolah dibekalkan kemudahan schoool-net, so dapat la akses internet kejap..


kawe mintak maaf kerana tak dapat nak kongsi gambar2 yang menarik suasana di Balleh ni sebab internet ada masalah.. mungkin cuaca tidak megizinkan menyebabkan kawe gagal upload gambar2 dalam blog ni... cuma gambar perjalanan pada hari pertama kawe sahaja yg sempat di upload.. kawe naik bot selamar 3jam dari kapit baru la sampai di SMK Balleh..

Sangat seronok untuk mengenali budaya sekolah disini dimana pelajarnya adalah 100% tinggal di asrama... Budaya sekolah juga amat berbeza.. dalam sekolah ni seolah satu kawasan kampung yg cukup indah.. insyaAllah pada hari seterusnya kawe try upload gmbar2..

Post a Comment

6 Comments

pecinta_Islam said…
upload bnyk cikgu deh
:)
CIKGU NAMAN said…
adventure sungguh dih..

pengalaman yg sgt berguna syeikh..

naik bot 3 jam..perghhhhhh
jane said…
salam,

anak akak kata, soalan bm pmr agak susah...!!huhu!
tido di sana?atau berulang alik...jauh kan...itu gambar pikul kertas soalan ke?
ummu said…
assalamualaikum
selamat berjuang cikgu
semoga jasamu diberkati Allah
Muallim Adham said…
salam...

shahbandar,
insyaAllah kalo ada rezeki dan kelapangan kawe upload byk2 deh heh heh..

naman,
mmg adventure... pade dgn gini jah... tunggu di antar bertugas jah kawe hehehhehe... ni kalo air tohor, kawe kena nolok bot tu.. tiket pun jd mahal sebab bot tak leh nk mudik ke hulu sebab air tohor..


cikgu Jane,
mmg susah heh heh.. tgk budak2 semalam pun byk tidor huhuhuhu.. ada yg main tembak je... kawe mmg lemah BM.. tak reti nk nilai hehehhe..

Sonata anak kancil,
kawe kena tidor di Balleh sebab bot susah nk dapat dan perjalanan nya jauh dan bergantung pada paras air.. kalo air sungai tohor, bot tak bleh lalu.. bermakna kawe tersadai di balleh je huhuhuh smpai la air naik.. mmg di Balleh antara 8 buah sekolah pedalaman sarawak yg membolehkan kami claim lojing termasuk wekend.. kertas soalan lebih kurang mcm tu la dibawa.. tp tu hanya beg dan peralatan biasa je...

ummu masyitah,
wslm.. thanks... semoga kamu juga berjaya dlm perjuangan