Assalamualaikum..

Ya Allah, Kau percomelkanlah keselamatan dan kesihatanku, Kau teguhkan ketaqwaanku dan istiqamahku, jauhkanlah diriku dari diperkenakan kesedihan dan kekecewaan pada masa sekarang dan akan datang, Sesungguhnya Engkaulah Maha Pendengar.

Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami agar isteri kami dan anak cucu kami menjadi penyenang hati kami, dan jadikanlah kami pemimpin bagi orang2 yang bertaqwa (al-Furqan:74)

Friday, September 18, 2009

Salam AidilFitri


Assalamualaikum dan salam sejahtera... Sempena bulan mulia, hari molek ni... kawe nak ucap selamat hari raya la terutama kepada orang tua kawe yg berada di kuala krai... huhuhu sorry la tahun ni tak dapat balik beraya di kuala krai atas sebab-sebab tertentu.. tidak lupa kepada adik beradik kawe, sanak saudara, sahabat-sahabat handai, rakan-rakan blogger.... mmg terlalu ramai rakan blogger:
mintak maaf belaka deh... kalau ada silap salah...

20 comments:

shasha.eiqa.fiqa said...

selamat hari raya
maaf zahir dan batin

Cikgu Adham said...

shasha,
slmt hr raya.. thanks..

Tirana said...

Cikgu, selamat hari raya..maaf zahir dan batin.

scrlettfr said...

salam aidilfitri..
raya kat kapit ker..?
SELAMAT HARI RAYA Cikgu Adham..

felicia richz said...

selamat hari raya, ckgu!
npe x blk kmpg thn nie ckgu?

Cikgu Adham said...

salam..

tirana,
thanks.. selamat hari raya juga buat Tirana.. mntak maaf byk2 kalo ada salah silap deh...

Scrlettfr,
salam aidilfitri juga buat anda.. yup raya d kapit heh heh heh... selamat hr raya kembali..

Felicia,
thanks, slmt hr raya.. sengaja ckg nk cari pengalaman feel raya d rantauan.... insyaAllah ni adalah raya last cikgu tanpa family...

imanshah said...

Salam aidilfitri, maaf segala kekhilafan, tersalah bahasa dalam penulisan

P.Wakuba said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri adhe...saya tau kamu x balik..xpe2...bila lagi nk raya d sarawak kan..nanti dh tukar balik susah dh nk raya di sarawak..hehe..jadi..take this moment as a memorable experience..raya elok2..jaga kesihatan..maaf zahir batin ya...Enjoy raya and the holiday...sampaikan wish saya juga kepada kawan2 d kapit ya...

Elviera said...

Slamat beraya di perantauan cikgu..:)
maaf zahir dan batin..hehe..:)

Cikgu Adham said...

slm..

imanshah,
slm aidilfotri kembali... maaf juga la ke kawe kalo ada salah silap..

P.Wakuba,
heh heh heh.. itu lah yg ada dlm fikiran kawe... sebab tu kawe ada keinginan yg kuat utk beraya d kapit... rasanya tahun ni last utk raya berjauhan dgn keluarga.. thn depan insyaAllah sentiasa di sisi keluarga..

elviera,
thanks... nnt jemput la ke rumah cikgu pada hr raya kedua heh he....

joegrimjow said...

manusia = slalu buat salah

slamat ary rayya

Cikgu Adham said...

joegrimjow,
thanks... selamat hr raya kembali

cHeRyNa PiReS said...

"Sungguh cantik kain pelekat,
Dipakai orang pergi ke pekan,
Hari raya semakin dekat,
Silap dan salah mohon dimaafkan."

Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Cikgu Adham said...

cheryna pires,
thanks.. slmt hr raya..
mntak maaf byk kalo ada slah silap

IMCurtain said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.

p/s: We would like to invite all bloggers to join our blogging community which can helps you getting more visitors to your blogs. It's totally free! Social Blogger Community

HonEyBuNNy said...

selamat hari raya......

Cikgu Adham said...

IMcurtain..
thanks..

honeyBunny,
slmt hr raya

.Sayang. said...

selamat hari raye ngee3

cikgu_math said...

selamat menyambut lebaran di perantauan
maaf zahir batin

Cikgu Adham said...

slm..

.sayang.
thanks..

cikgu math,
slmt hr raya juga

Popular Posts

Bismillah

Salam sayang dari kejauhan buat isteriku yang sentiasa menghitung hari untuk bertemu suaminya.

Jentera Z1000

Jentera Z1000
Satu kepuasan

Renungan