Assalamualaikum..

Ya Allah, Kau percomelkanlah keselamatan dan kesihatanku, Kau teguhkan ketaqwaanku dan istiqamahku, jauhkanlah diriku dari diperkenakan kesedihan dan kekecewaan pada masa sekarang dan akan datang, Sesungguhnya Engkaulah Maha Pendengar.

Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami agar isteri kami dan anak cucu kami menjadi penyenang hati kami, dan jadikanlah kami pemimpin bagi orang2 yang bertaqwa (al-Furqan:74)

Thursday, July 30, 2009

Sepak Takraw Vateran PSKPP Peringkat Srawak ke 29 d SMK Selirik

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... 30 julai - 1 Ogos berlangsung nya kejohanan sepak takraw d SMK Selirik.. sebab tu la kawe xdak masa nk update blog heh heh ehh.. kawe dilantik jd ketua urusetia kejohanan bg kategori vateran... sangat mantap la orang-orang vateran ni main heh heh heh...


Kawe sukakan kejohanan ni sebab suasananya yang nyaman heh heh... bleh tengok la keadaan kabus masih ada walaupon dah masuk jam 9.00am. Buat pengetahuan semua, ini adalah pertama kali kejohanan PSKPP peringkat negeri diadakan di Kapit. Sekurang-kurangnya guru-guru bahagian lain d sarawak mengetahui keadaan Kapit yang sebenarnya heh heh heh..

Kawe pon sebenarnya dah tak ingat pasukan mana yang menang sebab kawe cuma menguruskan je kejohanan ni heh heh.. apa yang kawe tahu, Kuching A, Kuching B, Limbang dan Betong berjaya ke semi final... yang lain tu kawe ingat2 lupa hah hah hah

6 comments:

CZ's thinking. said...

bestnya...kalu macam nie main sampai petang pun best tak panas..sejuk jer tgk kabus tuh..huhu

Cikgu Adham said...

heh heh ya CZ.... dlm 10am pon masih sejuk... tp bila dh tghr br la panas betol.... kt kapit areanya berbukit-bukit spt d cameron... kebih kurang mcm tu la heh heh..

imanshah said...

Kategoti veteran tu umur berapa ke berapa??

Cikgu Adham said...

ooo vateran tu bila genap 41 tahun dan ke atas smpai la pencen dlm perkhidmatan hah hah hah

Rashid said...

uiss .. hebat dan aktifnya demo. Jadi hakim sepak takraw pula dah..

Suka tengok kabus tu..

Cikgu Adham said...

oo ya la cikgu Rashid... ni adalah pengalaman yg bagus utk kawe... kalo tak. mmg kawe tak pndai nk urus bnda alah ni heh heh

Popular Posts

Bismillah

Salam sayang dari kejauhan buat isteriku yang sentiasa menghitung hari untuk bertemu suaminya.

Jentera Z1000

Jentera Z1000
Satu kepuasan

Renungan