Assalamualaikum..

Ya Allah, Kau percomelkanlah keselamatan dan kesihatanku, Kau teguhkan ketaqwaanku dan istiqamahku, jauhkanlah diriku dari diperkenakan kesedihan dan kekecewaan pada masa sekarang dan akan datang, Sesungguhnya Engkaulah Maha Pendengar.

Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami agar isteri kami dan anak cucu kami menjadi penyenang hati kami, dan jadikanlah kami pemimpin bagi orang2 yang bertaqwa (al-Furqan:74)

Friday, July 24, 2009

Bagi makan burung hantu

video
Assalamualaikum dan salam sejahtera... Pagi ni kawe bangun tengok burung ni begitu galak.. Kawe hulurkan cari dan ia gigit jari kawe.. Maka kawe pon potonng ikan tenggiri halus-halus dan bagi mkn burung ni... comel betol heh heh..

kepada skuod Selirik, kalo nak tengok burung ni, mari la ke rumah kawe heh heh heh

11 comments:

shah said...

kawe g umoh demo blh make ikn teggiri dop?

Cikgu Adham said...

Kawe br goreng satnih mkn dgn Skuod rumah kawe heh heh heh...

ada lg sekerat kawe simpan utk adik bongsu kawe mkn esok heh heh

fzalah said...

wah ade bela burung hantu.menarik

Cikgu Adham said...

rasa tgjwb plak sebab ia injured... kena pastikan burung ni sembuh, br leh lepas

Fiza said...

uik,unik tu bela burung antu..comel sgt2..=)

Cikgu Adham said...

heh heh heh... unik erk?

Rashid said...

adoii comelnya burung tu.. tapi 'ada hantu' kat belakang tu..ishh tak sanggup pula.hahah!!!

Cikgu Adham said...

heh heh heh heh.. cikgu Rashid... apa bleh buat... dh org bg nama dia lagu tu... tp comel mcm anak patutng plak keh keh

najmiah said...

Bagus lah tu...buat baik sesama makhluk. Dapat pahala!

najmiah said...

Bagus la tu... buat baik sesama makhluk. Berkat hidup!

Cikgu Adham said...

Najmiah,
insyaAllah... burung antu ni dh mula belajar terbang.. tp tak jauh setakat 4-5 meter je... kalo ada kawasan luas.. tentu boleh latih dia lg...

Popular Posts

Bismillah

Salam sayang dari kejauhan buat isteriku yang sentiasa menghitung hari untuk bertemu suaminya.

Jentera Z1000

Jentera Z1000
Satu kepuasan

Renungan