About Me

header ads

Somewhere in Malay College, 2001

Assalamualikum dan salam sejahtera... Entah kenapa terasa ingin untuk memaparkan gmbar yang cukup bermakna buat kawe. Gambar ni di ambil 8 tahun lepas, semasa kawe form 4 bersama rakan kawe di kantin Kolej Melayu Kuala Kangsar (MCKK), Perak. Dari kiri Rocky, Ca'on, kawe, Atoi, Vedder dan Bob.

Selepas tamat SPM di MCKK, kawe dan Ca'on masuk ke Matrikulasi KMK dan yang lain2 bawa haluan masing2. Sampai la sekarang kami tak pernah lagi berjumpa huhuhuhu...

InsyaAllah harap2 pada 2012, kami semua akan ditemukan semasa reunion sempena 10 tahun kami tamat belajar dari MCKK. Dan tentu tak dijangka2 smua dari kami mempunyai kerjaya yang pelbagai dan menarik untuk dikongsi bersama..Ini pula adalah asrama kawe yang dikenali sebagai Big School yang menempatkan pelajar form 4 dan form 5. Dari luar memang ianya kelihatan seperti istana. Harap dapat dikongsi bersama semua rakan blogger.

Post a Comment

8 Comments

Kamil L said…
Mckk terkenal dari dulu lg sb kolej nie skolah budak2 bijak :)
Khairul Onggon said…
wah3x.. trkenang kembali zaman koleq.. so cekgu adham is my junior.. hehehe...
Muallim Adham said…
slm smua.. to Kamil, dulu mmg mckk terkenal kerana tadisinya, tp mungkin akan tinggal nama je jika tiada usaha utk menggemilangkannya.

ya ya heh hhe heh.. macam tu la kisahnya En Khairul...
Felicia Richard said…
muka ckgu dr dulu smpai skrg sama je la...hehehe..^^
juz skrg nie ensem ckit..hihihihii!
x rindu ke ngan member2 lama dlu??
Muallim Adham said…
ya Felicia... heh heh heh.. ya ka.. mmg betol la x byk beza muka ckg masa zaman sek dulu2.... sebab tu kemana aje ckg pergi, kalo jumpa member2 lama, diorg dpt cam ckg. tp sebaliknya kalo jumpa member lama, ckg amek masa ckit utk cam diorang... kamu pun nnt akan merasai pengalaman seperti ckg.. so jgn sia2kan masa kamu utk memiliki sahabat seramai mungkin semasa zaman bersekolah ni...r
IMANSHAH said…
kawe suka big school ni..baru je balik dari koleq minggu lepas, ada Summit
Muallim Adham said…
ya...demo dulu old boys koleq gk ke heh heh...
Muallim Adham said…
Big School ni adalah hostel kawe masa F4 dan F5