Assalamualaikum..

Ya Allah, Kau percomelkanlah keselamatan dan kesihatanku, Kau teguhkan ketaqwaanku dan istiqamahku, jauhkanlah diriku dari diperkenakan kesedihan dan kekecewaan pada masa sekarang dan akan datang, Sesungguhnya Engkaulah Maha Pendengar.

Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami agar isteri kami dan anak cucu kami menjadi penyenang hati kami, dan jadikanlah kami pemimpin bagi orang2 yang bertaqwa (al-Furqan:74)

Sunday, May 3, 2009

Persembahan Tarian

Gambar ni kawe amek semasa pertandingan tarian di SMK Selirik pada bulan April 2009. Ni antara pakaian tradisi kaum Iban di Sarawak.. tapi entah apa la nama dia, kawe terlupa.. diorang dah bagitau, tp terlupa plak.. Nanti bagitau ya heh heh heh..

Cuma masalahnya, semasa event tersebut, hujan turun. Kawe memang tak bercadang pun nak tengok persembahan ni.. tapi tiba-tiba Ustad kena baca doa.. so kawe pon menemani ustad malam tersebut. Disebabkan terlalu nk cepat dan tergesa-gesa, kawe pon tak la sempat nk tukar pakaian.. so kawe pon terpaksa la pakai kain je uhuhuhuhuhu.. mujur la kawe dah biasa dengan situasi sebegini beb hehheheh

8 comments:

maria james chayak said...

namanya ngepan iban cikgu...

Cikgu Adham said...

oic ngepan iban erk... ok nnt ckg akan ingat

najmiah said...

Mujur gak la ada kain pelikat...

Cikgu Adham said...

keh keh keh.... tak pa la... kawe mmg jenis x kisah sgt.. asal tutup yg wajib..

kirana said...

Owwhhhh... yg pakai kain tuh ko ke cikgu? Kawe ingat bapak bebudak penari tu tadi? Wat suspen kawe jerr!!!

Cikgu Adham said...

adei.... nk kata sempoi... tak juba wo....

zuriah_linda said...

jangan terlondeh kain pelikat doh la..hahaha

Cikgu Adham said...

bereh hahahahah

Popular Posts

Bismillah

Salam sayang dari kejauhan buat isteriku yang sentiasa menghitung hari untuk bertemu suaminya.

Jentera Z1000

Jentera Z1000
Satu kepuasan

Renungan