Assalamualaikum..

Ya Allah, Kau percomelkanlah keselamatan dan kesihatanku, Kau teguhkan ketaqwaanku dan istiqamahku, jauhkanlah diriku dari diperkenakan kesedihan dan kekecewaan pada masa sekarang dan akan datang, Sesungguhnya Engkaulah Maha Pendengar.

Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami agar isteri kami dan anak cucu kami menjadi penyenang hati kami, dan jadikanlah kami pemimpin bagi orang2 yang bertaqwa (al-Furqan:74)

Tuesday, May 19, 2009

Kad Hari Guru daripada pelajar

16 Mei 2009. Selamat hari guru.. Ni first time kawe dapat kad daripada students sempena Hari Guru.. Thanks kepada semua pelajar yang menghadiahkan cikgu kad... Cikgu sangat menghargainya...

9 comments:

najmiah said...

Dapat kad saja pun cikgu bukan main seronok kan!Lagipun guru bukan harap hadiah dari muridpun.
Selamat Hari Guru.

Cikgu Adham said...

slm Najmiah...
actually bukan hadiah besar yg diharapkan oleh guru... sekadar sekeping kertas penghargaan daripada pelajar sudah cukup bermakna buat cikgu2

fzalah said...

ble dpt kad mcm ni msti rse gmbira sgt2... masa skolah dulu pn excited nk bg adiah n kad kt ckgu.hehe.

Cikgu Adham said...

yup slm fzalah..
thanks.. erm dulu pon kawe mcm tu juga.. kalo bleh mmg terlalu exited nk bg kad kt semua cikgu.. tp sekarang dh bergelar cikgu.... br tau mcmmn rasanya penghargaan yg diberi pelajar

maria james chayak said...

sama2lah kita renungkan...

kirana said...

Sowey la cikgu... tapi lom terlambat kiranya Kirana nak ucapkan selamat hari guru wat cikgu. Jadi la cikgu yg terbaik....

Cikgu Adham said...

i say man heh heh heh... erm thanks Kirana

zuriah_linda said...

ko dah jadi cikgu kesayangan doh sana..huhuhu..bestnya jadi cikgu..bilo kita jd cikgu baru kita rasa susahnya cikgu kita ngajar kita dulu kan..bilo cikgu rotan@marah, kita marah n benci cikgu tu..tapi loni baru kita tau, cikgu sebenarnya sayang kita.nk kita jadi org berguna nnti..aku nk ucap selamt hari guru ko cikgu2 di sm3k dulu.da special mama kitaorg, cikgu rohaya...huhuhu..n semua kwan2 aku yang dah jadi pendidik..aku harap ko dapt jadi cikgu yang terbaik..jadikan cikgu kita sebagai rujukan..membimbing anak bangsa bukan senang..SELAMAT HARI GURU..

Cikgu Adham said...

tq la zuriah heh heh heh.. kawe tau demo pon penah jd cikgu walaupon GSTT

Popular Posts

Bismillah

Salam sayang dari kejauhan buat isteriku yang sentiasa menghitung hari untuk bertemu suaminya.

Jentera Z1000

Jentera Z1000
Satu kepuasan

Renungan