Assalamualaikum..

Ya Allah, Kau percomelkanlah keselamatan dan kesihatanku, Kau teguhkan ketaqwaanku dan istiqamahku, jauhkanlah diriku dari diperkenakan kesedihan dan kekecewaan pada masa sekarang dan akan datang, Sesungguhnya Engkaulah Maha Pendengar.

Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami agar isteri kami dan anak cucu kami menjadi penyenang hati kami, dan jadikanlah kami pemimpin bagi orang2 yang bertaqwa (al-Furqan:74)

Saturday, May 16, 2009

Exam oh exam...


Assalamualaikum dan salam sejahtera.. 8 May 2009 SMK Selirik telah bermulanya ujian penggal 1 bagi tahun 2009. Bermula dengan kelas SPM segala aktiviti luar bilik darjah kelihatan dikurangkan bagi memberi peluang kepada pelajar bagi menghadapi ujian tersebut..


Begini la kelihatan suasana peperiksaan di salah sebuah kelas tingkatan 5 SMK Selirik... teringat pulak masa zaman kawe muda2 dulu hah hah hah... dulu pon exam gk... abis2 macam2 cara la nk exam... guna TOYOL dan sebagainya...

6 comments:

maria james chayak said...

budak2 control nih...hahahah..

Cikgu Adham said...

ya la.... mmg dlm exam gini la... pastu tidor la... sembang la... mcm2 la korang buat

zuriah_linda said...

mu bawa toyol..aku tiru mu kan..untung tiru dehe ni..ha3..teringat sungguh time sek dulu kan..sedih la sero..hargai masa belajar ye adik2 tapi jgn tiru lak bab niru tu..dulu lain..betul kan cikgu dehe..he3

Cikgu Adham said...

budak2 bagus weh... x meniru hahahahha

felicia richz said...

kelas mana nie,cikgu??
control abis bdk2 nie..hehe

Cikgu Adham said...

kelas f5 masa saya jaga exam diorg heh heh.. kalo x silap.. exam additional mathematic heh he

Popular Posts

Bismillah

Salam sayang dari kejauhan buat isteriku yang sentiasa menghitung hari untuk bertemu suaminya.

Jentera Z1000

Jentera Z1000
Satu kepuasan

Renungan