About Me

header ads

Kad ucapan

Assalamualaikum dan slm sejahtera sahabat kawe semua... Minggu lepas students kawe dari 3 buah kelas tingkatan 5 SMK Selirik menghantar kad ucapan kepada kawe.. Tapi kad itu bukannya khas untuk kawe sebaliknya sebagai memenuhi aktiviti bagi subjek pendidikan sivik tingkatan 5. Kawe meberi tajuk bebas samada ucapan Hari Ibu/ hari Guru / hari Bapa. Ini lah diantara kreativiti yang ditunjukkan mereka semua dari kelas 5 Sains, 5 St1 dan 5A1.
Selain itu, kawe juga memberi kebebasan kepada pelajar untuk meluahkan perasaan dalam kad ucapan tersebut dengan mengarang ucapan dalam bahasa pilihan pelajar tersebut sama ada Bahasa Melayu, Bahasa Iban atau Bahasa Inggeris.. Mereka semua seronok dengan aktiviti yang dijalankan kerana bersifat bebas.

Cikgu ucapkan tahniah la kepada semua pelajar yang dapat menyiapkan dan menghantar kad ucapan tersebut kepada cikgu. Bagi pelajar yang mampu menyiapkan dengan lengkap tugasan ini, cikgu ucapkan tahniah dan pelajar ini memang "MANTAP PELBAGAI".

Post a Comment

10 Comments

Khairul Onggon said…
Naak2 murid cikgu Adam mmg berbakat dan kreatif... macam cikgu diaorang jugak hehehehe.. kasi up sikit cikgu diaorg nih... :)
Muallim Adham said…
ah haa.. khairul.. thank for the coment. actually bdak kat cni kena guna sepenuhnya potensi dlm kelas.. kalo asyik study je... diaorg akan boring.. so sekali sekala bila belajar melalui aktiviti... mereka akan lebih rasa menyeronokkan.. maka kelas tidak akan boring
wah.. kad aku first kuar.. dah tau dah.. memang aku terer punyer.. pape pun.. haha..
Muallim Adham said…
ceh maria.. jgn bangga diri sgt beb heh heh heh.. semua kad ada keistimewaan tersendiri.. yang penting kamu semua antar tepat pada masanya
haha.. jangan r marah... huhu.. aku letak gambaq org utan sane.. cute x? hahaha...
sappe ek orang utan tu?
Muallim Adham said…
Entah la.. org utan tu sape py.. tp tu la kreativiti sahabat2 kelas kamu snd
Muallim Adham said…
semua org menialainya heh heh heh
maria said…
sape yang menilainye?
Muallim Adham said…
semua yang melihat dlm blog ni la