About Me

header ads

Wajah Ceria

Sahabat kawe semua.. Sangaja kawe letak gmbar sahabat-sahabat kawe di kapit heh heh heh untuk menceriakan suasana dalam blog kawe.... Ada gambar Mat Limbat dok asyik main-main dengan bayi (anak Kamali) heh heh heh.. Faisal memang tak sabar benar doh tu weh... Pastu ada la set masjid 2 orang (Abbe dengan Nazri) dok menyepaaa cni.. mereng gak la kawe..

Post a Comment

13 Comments

Kamil L said…
Ikhlas saya katakan, saya amat berbangga dengan cikgu dan sahabat2 cikgu yang sanggup pergi ke hulu demi mendidik pelajar.. bukan semua cikgu sanggup melakukan perkara yg sama.. Saya doakan moga cikgu dan sahabat2 kat sana berjaya dalam usaha mendidik dan menyampaikan ilmu pada pelajar...
Muallim Adham said…
slm to kamil.... thnx for your support.. smoga Allah permudahkan urusan buat Kamil..
Khairul Onggon said…
Cikgu.. bagus lah at least ada kwn kat sane... klu takde pun kite boleh buat kwn kan?? Syukurlah yg penting bahgia kan.. :)
Muallim Adham said…
Khairul Onggan... yap kita tetap kawan. walaupon tak pernah jumpa tapi tetap kawan ya.. kat mana2 pon kita msti cari kawan baru la tak sunyi..
dua beradik tu selalu mengumpat aku tuh...
Muallim Adham said…
maria.. kamu jgn selalu buruk perangsangka ya heh heh heh... mungkin kamu nih agak menonjol di sekolah sebab tu semua orang kenal kamu
bukan prasangka.. tu abbe tuh.. dia kate aku scandal ngan fiq.. x betul tuh.. isk isk..
Muallim Adham said…
hah hah hah hah... ya ka... so kalo gtu kena buktikan pada Abbe la deh heh heh heh.. saya bab skandal2 nih malas nk masuk campur... jgn sampai melampaui batas je.. tapi jgn bimbang... saya percayakan kamu.
maria said…
bagus r kalo cam2.. tak tau r nak cakap pe kat abe tu.. saya ni pon malas nak cakap pasal bende cam ni. xdo faedah.. tul tak cikgu yang mantap pelbagai..
Muallim Adham said…
yap betol... mantap pelbagai heh heh heh
mia pumpkin said…
sy terpaksa postpone nak hantar my exam result kat pengetua sbab psk lom dapat lagi..
Muallim Adham said…
act result dh siap.. ada atas meja saya.. tapi sebab saya bz sgt minggu nih kena urus taklimat pengawas exam PTK dsb... maka tak sempat nk kembalikan paper psk kepasa kamu semua
mia pumpkin said…
it's saturday oredy.. it's ok gv the pper next week wud be fine.