About Me

header ads

Latihan Olahraga SMK Selirik

Bermulanya cuti Tahun Baru Cina, pasukan olahraga SMK Selirik mulakan latihan pusat. Walaupun dengan kemudahan sukan yang sangat terhad, berbekalkan semangat pelajar dan guru, latihan telah pun bermula dengan jayanya.. setiap hari latihan diadakan 2 sesi iaitu bermula jam 7.30-10.00 pagi dan 3.00-5.00 petang.


Pelajar kawe memang bersemangat menjalani latihan. latihan dimulakan dengan drill asas olahraga. latihan hanya diadakan di tapak perhimpunan dan di tapak meletak kereta. Risiko kecederaan memang tinggi disebabkan keadaan jalan yang tidak rata, namun melalui pantauan jurulatih, latihan berlangsung dengan selamat..
Ini merupakan sebahagian atlit olahraga SMK Selirik sedang tekun mendengar taklimat daripada ketua jurulatih olahraga, Cikgu Pek In.

Ini lah dia barisan jurulatih olahraga yang mantap pelbagai.. sanggup mengorbankan masa cuti mereka untuk menetap di Kapit heh heh heh.. jangan marah ya..

Post a Comment

10 Comments

olahraga selirik is very sad.. hahah.. but they try their best.. aren't they?
Muallim Adham said…
yap.. i try my best.. but may because i think that is a lot of fctor to std...
less determination kot...
Muallim Adham said…
may be... tp athlete kita x da smngt utk berjaya.. itu sahaja yg bleh saya cakap.. mereka hangat2 tahi ayam sahaja... x mahu ikut arahan jurulatih, terlalu bangga dgn diri snd dan hanya bangga dengan sejarah lampau..
maria said…
they have no discipline at all..sorry to say..
Muallim Adham said…
accurately heh heh heh.. i don't want to say it.. but i see you start first heh heh heh..

they assumed they are super star in this sports.. so they did not practice seriously.. they were also over proud and did not follow the coach advice.

everyone should remember... everything need discipline to get success
mia pumpkin said…
heheh.. anyway want to thank cikgu Zuki sbab sponsor nasi lemak hari tu. huuhu... jumaat (13 march 2009) at school ada bau belacan. entah sape makan sambal. but i think it comes from class 5a1. bau petai pun ade. macam macam ada..
Muallim Adham said…
yap.. cikgu Juki play very big role to prepare athlete of Selirik.. i also learn a lot from him.. thanks to everyone..
mia pumpkin said…
saya ingat pakai gigi palsu.. hahaha.. i mean cikgu zuki..